Gisteren iets gehoord maar ik snap het niet. Sex na je 50ste is als biljarten met een stuk touw.? Wat bedoelt men.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Hoewel ik deze opmerking nog niet eerder gehoord heb, kan ik me er wel iets bij voorstellen.
Biljarten met een touw gaat natuurlijk niet, daar is het touw te slap voor, je hebt er een harde stok voor nodig.
Met sex is het eigenlijk hetzelfde, als de penis slap is, wordt het toch een stuk lastiger. Als mannen ouder worden, word het vaak ook een stuk lastiger om 'm 'omhoog te krijgen' (al verschilt dat uiteraard per persoon)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dat de jongeheer na je 50e waarschijnlijk onvoldoende op spanning komt om goed te presteren. Onzin natuurlijk, daarom hoorde je het ook aan de biljarttafel.
13 jaar geleden
Dat de seks niet meer 'je van het' is, omdat er sprake zal zijn van een veelal slappe keu.....en dat is het touw van jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat lijkt erop dat ze dan proberen te zeggen dat het niet meer zo goed wil
13 jaar geleden
Met een harde keu is het makkelijker een bal te stoten dan met een touw. Net als sex met een stijve penis makkelijker is dan met een slappe penis. Men bedoelt dus dat na je 50e je penis niet meer zo stijf wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Men bedoelt dat je dan geen goede erectie meer hebt/krijgt. (slappe penis = stuk touw) Slaat natuurlijk nergens op, zeker nu, met al die viagra op de markt.
13 jaar geleden
door de gemiddelde verminderde cardio vasculaire capiciteit is algemeeen de erektie minder potent na het passeren van abraham waardoor de copulatie van de homo sapiens en dan vooral de penetratie van de vagina door de man minderdaad krachtig plaats kan vinden dan op een jongere leeftijd en een betere fysieke gesteldheid
;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De keu van de biljart is hard. Een touw is slap, met een slap touw je kan je dus niet biljarten.
Vanaf je 50ste kunnen er erectiestoornissen optreden, dan heb je geen harde keu maar een slap touw.
Snappie????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder viagra lukt het ook nog hoor.