wat is de betekenis van een tatoeage van 4 puntjes op een rij:....; is het iets dat met (heil hitler) en zijn verjaardag te maken heeft ..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.8K

Het beste antwoord

Nee ,voorzover ik weet is dat om aan te geven,dat je de politie haat ! Niks méér,niks minder.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, nee, dit is heel simpel, dit is om andere op eenvoudige wijze te laten zien, dat je ze niet allemaal op een rij hebt staan (4 is veel te weinig, dat moeten er minstens 15 tot 25 stuks zijn). Of heeft het ergens anders mee te maken?? Wat het ook mogen zijn, één ding is duidelijk, "hij heeft ze niet allemaal op een rijtje staan"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is maar net wat de getatoeëerde zelf voor bedoeling heeft gehad met zijn tatoeage. Soms betekent t gewoon niets en was ie alleen maar dronken ofzo.